Eveniment

Descoperă pașii necesari dezvoltării unui Serviciu de Relații Clienți excepțional, beneficiind de această oportunitate unică.

Conferința Managementul Relațiilor cu Clienții

După mai mult de un deceniu de cercetare și programe educaționale în domeniul performanței și excelenței organizaționale, Acumen Integrat prezintă acum Conferința Managementul Relațiilor cu Clienții în România.

În mediul de afaceri actual, un Serviciu de Relații Clienți excepțional poate reprezenta un important avantaj competitiv.

Conferința își propune să le ofere profesioniștilor interesați un punct de plecare în atingerea excelenței în Relația cu Clienții, prin abordarea unor teme de un înalt interes, dezbateri și workshop-uri.

Cui se adresează

Conferința anuală „Managementul Relațiilor cu Clienții în România” își propune să reunească atât profesioniști în domeniu, cât și antreprenori interesați de dezvoltarea unui Serviciu de Relații Clienți performant, care să le asigure un avantaj competitiv.

De ce să participi

  • Expertiză și noutăți – descoperă ultimele trend-uri în Relațiile cu Clienții, de la specialiști în domeniu
  • Schimb de experiență – beneficiază de bune practici de la numeroși profesioniști în Relațiile cu Clienții
  • Interactivitate – ia parte la dezbateri pe teme de interes din domeniu
  • Networking – profită de oportunitatea de a-ți îmbogăți conexiunile profesionale
+
PARTICIPANȚI CU EXPERIENȚĂ ÎN INTERACȚIUNEA CU CLIENȚII
+
PREZENTĂRI, DISCUȚII, DEZBATERI ȘI STUDII DE CAZ
+
VORBITORI, PROFESIONIȘTI CU O BOGATĂ EXPERIENȚĂ ÎN DOMENIU

Descarcă broșura evenimentului și descoperă:  

  • Detalii despre conferință, într-un material integrat
  • Agendele workshop-urilor din cadrul evenimentului și beneficiile participării
  • Detalii logistice privind înregistrarea și participarea

DESCARCĂ BROȘURA

Vorbitori

Simona Trofin

Simona Trofin

Head of Customer Service

Enel România

MAI MULTE DETALII

Bogdan Surdea

Bogdan Surdea

Director Site Operations Cluj

Sykes

MAI MULTE DETALII

Marius Dan

Marius Dan

Senior Associate, Trainer, Auditor and Consultant/ Lean Six Sigma Black Belt

Calitop

MAI MULTE DETALII

Andy-Lengyel

Andy Lengyel

Salesforce Certified Consultant

Net Brinel

MAI MULTE DETALII

Maria-Macrea

Maria Desmons-Macrea

Customer Service Experience Manager

The KPI Institute

MAI MULTE DETALII

Marius Stefan

Marius Ștefan

General Manager

Autonom

MAI MULTE DETALII

AndreeaTrimbitas

Andreea Vecerdea

Head of Performance Management Office

The KPI Institute

MAI MULTE DETALII

Ionela Roș

Ionela Roș

Director Adjunct Directia Contact Center

Banca Transilvania

MAI MULTE DETALII

Marcel Pop

Marcel Pop

Prorector

Universitatea Babes-Bolyai

MAI MULTE DETALII

Marius Hondrea

Marius Hondrea

Director K&K Electronics

Domo

MAI MULTE DETALII

Ovidiu Gaiță

Ovidiu Gaiță

Customer Operations Manager

Teamnet IT Operations

MAI MULTE DETALII

Dragoș Gruița

Dragoș Gruița

Customer Service & CDE Business Manager

Coca-Cola HBC România

MAI MULTE DETALII

Magdalena Dorobanțu

Magdalena Dorobanțu

Customer Service Manager

TNT România

MAI MULTE DETALII

Oana Man

Oana Man

Customer Care Manager

Endava

MAI MULTE DETALII

Program

Evenimentul va îmbina armonios sesiunile teoretice, exemplele din practică, panelurile de discuții și workshop-urile, pentru a le oferi participanților o experiență complexă.

4 iunie 2015

Ziua 1 – Conferință

Prima zi a conferinței va fi dedicată discutiilor pe teme precum importanța cultivării unui Serviciu de Relații cu Clienții exemplar, rolul pe care acesta îl joacă în crearea imaginii unei companii și în experiența oferită clienților, atât externi cât și interni, costurile unui astfel de serviciu, precum și maximizarea ROI prin feedback.

mai multe detalii

5 iunie 2015

Ziua 2 – Conferință

A doua zi a conferinței se va concentra pe atingerea performanței în domeniul Relațiilor cu Clienții, reliefând importanța culturii organizaționale și a captării feedback-ului, precum și rolul diversității culturale în atingerea excelenței în acest domeniu.

mai multe detalii

6 iunie 2015

Ziua 3 – Workshop-uri

În cadrul workshop-urilor, participanții vor aborda, prin studii de caz și aplicații practice, teme precum Implementarea unui sistem de management al performanței în relația cu clienții, Instrumente care facilitează performanța acestui serviciu, precum și Atitudini și tehnici în comunicarea cu clienții.

mai multe detalii

Organizator

AcumenLogo

Parteneri

Parteneri strategici

the-kpi-instituteubb

Parteneri

logoa4Logo DonauInvest2_52a9cd5fa2d40Coca-Cola HellenicBRINEL

Parteneri media

LOCAȚIE

HOTELUL INTERCONTINENTAL ESTE SITUAT ÎN CENTRUL BUCUREȘTIULUI (PIAȚA UNIVERSITĂȚII), FACILITÂND ACCESUL CĂTRE OBIECTIVE PRECUM TEATRUL NAȚIONAL, CENTRUL VECHI SAU PARCUL CIȘMIGIU.

locatie

Detalii

Adresa: B-dul Nicolae Bălcescu 4
Sector 1, București
Telefon: +40317146835
Website: www.intercontinental.com/bucharest

ÎNREGISTRARE

Înscrierea la eveniment se poate face preferențial, în funcție de secțiunile LA CARE DOREȘTI SĂ PARTICIPI

Conferință 04 – 05 Iunie

Tarif

O zi
Două zile
Tarif standard
190 €
330 €
Membri Indicatori de performanță.ro
170 €
295 €
Early Bird (25 mai)
160 €
280 €
2 / mai mulți participanți din aceeași organizație
150 €
260 €

Workshop-uri 06 iunie

Tarif

Un workshop
Tarif standard
110 €
Membri Indicatori de performanță.ro
100 €
Early Bird (25 mai)
95 €
2 / mai mulți participanți din aceeași organizație
90 €

Taxa de participare include:

– Serviciile de catering puse la dispoziție de organizatori
– Abonament pe o perioadă de 6 luni la conținutul premium al website-ului IndicatoridePerformanță.ro (în valoare de 55 €)
– La alegere, un raport Top 20 KPIs în 2010 sau un raport Top 25 KPIs în 2010 (în valoare de 25 €)

*Plata se face în lei, la cursul BNR din ziua efectuării plății. La prețurile afișate se adaugă TVA.

Înregistrează-te

“Suntem ceea ce facem în mod repetat. Prin urmare, excelența nu este un act, ci un obicei.”

Aristotel

GALA PREMIILOR DE EXCELENȚĂ ÎN RELAȚIILE CU CLIENȚII

GALA VA ADUCE ÎN FAȚA PUBLICULUI REPREZENTANȚI AI EXCELENȚEI ȘI PERFORMANȚEI ÎN RELAȚIILE CU CLIENȚII
LogoGala

În cadrul Galei vor fi premiate primele 3 companii din fiecare categorie, care s-au remarcat prin atenția acordată Relațiilor cu Clienții. Câștigătorii sunt desemnați în baza unui studiu de piață realizat de către The KPI Institute și Acumen Integrat, prin care s-a evaluat experiența pe care o au clienții în interacțiunea cu organizațiile nominalizate.

Domenii

CÂȘTIGĂTORII VOR FI DESEMNAȚI DIN RÂNDUL ORGANIZAȚIILOR NOMINALIZATE, PENTRU CATEGORII APARȚINÂND A TREI MARI DOMENII:

Icons-09

Servicii

Icons-08

Comerț

Icons-10

Servicii publice